tisdag, maj 12, 2009

Saras Blog Candy & Lite annat! ;o)

Hej! :o)

Ja, nu var det ett bra tag sedan jag bloggade IGEN! *suckar*
Men nu kommer det snart att läggas ut ett nytt kort här, hoppas jag. Om jag har riktigt tur hinner jag både fota och blogga efter skolan imorgon.
Kortet är ett födelsedags kort till en supersnäll tjej i min klass, mer än så säger jag inte! ;o)

Har haft mycket för mig den senaste veckan.
En del skolarbete och mycket med kalas.
Blir inte så mycket tid kvar till kortmakeriet... :o(
Men men!



Fick dessa vackra blommor i födelsedagspresent, kunde inte låta bli att fota!
Tyvärr blev inte bilden särskilt bra... :o(

Har ni sett Sara/Sunblizz Blog Candy???
Om inte, tycker jag ni ska skynda dit! ;o)
Titta och njut... :o)




Vem vill inte vinna detta!? :o)
Tusen, tusen Tack för era söta kommentarer, jag blir så himla glad! :o)))
Stora Kramar från Hanna


1 kommentar:

Angelica - Angel - Dolliver sa...

Tjusiga blommor! De pryder verkligen sin plats på bordet!
Jag är urdålig på att handla bukettblommor - men jag tycker det är assnyggt när de väl står där i vasen... Får väl bättra mig på den punkten!

Och du - stressa inte ihjäl dig för att hinna med scrappandet & bloggandet, ibland är det "verkliga livet" mycket viktigare! Sköt om dig!

Ha de gott snäckan!
Kraaaam / Angelica