fredag, juni 26, 2009

I morgon...

Hej!

Vilket väder det har varit den här veckan! Hoppas solen skiner hos er också.
I måndags åkte mamma och jag till havet för första gången iår och solade. Det var så skönt.
Men som den badkruka jag är, vågade jag bara bada fötterna....brrrrrrr, så kallt!


I tisdags cyklade jag och en kompis till sjön som inte ligger särskilt långt härifrån. Då vågade jag i alla fall bada en liten stund... men lite för kallt tyckte jag att det var ändå, och det tog en lång stund innan jag kom i... ;o)

De senaste dagarna har jag bara varit hemma och tagit det lugnt. Ibland kan det vara skönt det också, tycker jag.
Läsa, vara ute och så göra kort såklart! ;o)
Har gjort klart ett kort nu i dagarna, men när jag skulle gå ut och fota ikväll blev färgerna konstiga i kvällssolen... :o(
Men i morgon kväll kommer jag tillbaka med ett nytt kort.
Det var så länge sedan sist.
När jag tittar efter har jag inte lagt ut något kort här på hela Juni månad... fy på mig...
Här kommer en liten tjuvtitt på morgondagens kort:





När jag ändå var ute med kameran, så kunde jag inte låta bli.... ;o)

Här kommer lite bilder från trädgården igen!






Rosa rosor... :o)







Denna ros är min favorit... Älskar den! ;o)

Färgen blev väl inte särskilt bra här...:o(
Men jag var tvungen att fota i alla fall... tycker så bra om pioner.



Här kommer ytterligare en liten tjuvtitt.... för att se resten, kika in här.

Ha det bra,
Kram från Hanna

4 kommentarer:

Ruth sa...

The card is so pretty and your flowers are gorgeous, Ruth x

Anonym sa...

Tjuvtitten ser ju bara sååå fin ut, väntar med spänning på fortsättningen!!

Kul att få läsa i din blogg igen, det var ju ett tag sen! ;-) Men så ska det väl vara på sommaren!!

May-Bente sa...

Mange herlige bilder(blomster). Gleder meg til å se kortet ditt. For det tror jeg er super flott:=)

Klem:))

Angelica - Angel - Dolliver sa...

Jaha, nu är jag ju skitnyfiken på kortet! *ler* Du visar så många tjuvkikar så jag blir helt till mig...

Härligt med stranddagar - oavsett om dte blir bad eller ej.

Ha de så gott!
Kram / Angelica