söndag, augusti 16, 2009

Imorgon & Ses vi????

Hej-hej! :o)

Fy, vilken dålig bloggare jag är!!!

Men imorgon kommer jag äntligen att visa det nya kortet. Försökte att fota nu ikväll, men det var alldeles för mörkt. :o(

Så ni får vänta lite till!

Har haft väldiga problem att fota kortet... ser så konstigt ut på bild! Är nästan lite nervös för att visa det... blev inte alls som jag tänkt och det är inte riktigt min stil... ;o)


Men det blir ett pop-up kort, i alla fall! (och massor av glitterlim!!!!)

Och nu är det bara två dagar kvar av sommarlovet, och sedan är det skola igen. Tillbaka till konstiga ord, som subjekt, predikat, objekt, direkt objekt, prepositioner, infintiv.... och så vidare, och så vidare.... måste man verkligen kunna allt det där!? ;o)


Helt obegripligt! ;o)


Och ännu värre är det nu när man har haft lov - man kommer ju inte ihåg vad allt betyder! Orden minns jag, men betydelserna då??? Det kan ju vara en fördel att kunna! ;o) *skratt*


Men, men! :o)

Utlottningen!!!

Kommer istället att dra vinnaren i min utlottning på onsdag eftermiddag! Tills den stund jag bloggat om vinnaren, eller skrivit här på bloggen att lotteriet är stängt, är det fritt fram att skriva en kommentar och delta!


Klicka på texten för att läsa mer om lotteriet!


Tusen tack till alla er som redan tagit en lott! :o)



Ses vi???

..på rekordträffen i Mölnlycke den 19 septemper??? Klicka här för att läsa mer!

Ha det bra!

Kramar från Hanna

Inga kommentarer: