måndag, september 28, 2009

Ny skiss & Blog Candy hos Hanne - Papirdilla

Hej igen!



Ett snabbt inlägg den här gången, ska strax gå igenom svenska läxan en sista gång också.

Först, en enkel skiss från mig, som ni jättegärna får använda om ni skulle vilja.

Har fått in tre olika tolkningar av skissen i detta inlägget, av två tallangfulla scrappare, deras kort och länkar till deras bloggar finns under skissen i min sidebar till höger.

Sedan så vill jag passa på att tipsa om denna otroliga och smaskiga Blog Candy som Hanne just nu firar med på sin blogg.


Skynda in till Hanne - http://www.fikamu.blogspot.com/ - och ta en titt på hennes ljuvliga kort samt passa på att ta en lott i hennes Candy! :o)
Sista dagen att delta är den 3 oktober, så skynda, skynda, det finns ingen tid att förlora! *ler*
Detta får du inte lov att missa!

Hannes fina blogg hittar du via länken här: http://www.fikamu.blogspot.com/

Ha det bra!

Stora Kramar från Hanna

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hej, nu är jag här för "femtielfte" gången och kommer säkert tillbaka :D
Jag är fylld av beundran Hanna! Kommenterar inte varje gång, men jag läser, tittar, och njuter varje gång.
Ha det gott önskar farmors vän Lena.

Daniel August sa...

Du lager mye stilig, stå på.

Gratulerer med å komme på Inspirational! ;P Du fortjener det. ;P

dan!el

Erica sa...

Grattis till att du kom med på Inspirational. Inte konstigt när man skapar så mycket vackert som du.

Vilken härlig skiss. Drn tror jag allt jag skall testa.

Kramar Erica

Unknown sa...

Saw your blog on Inspirational I love your work I still can not colour as well as you I love the press stud backs used as buttons such lovely work I only wish I could read what you have to say as well. beautiful blog

Love Dawn xx

Carina sa...

Hej,Hanna!
Du är en helt otroligt tjej och mycket lycka till på vägen!
Det finns något i min blogg till dig om du vill ha?
Kram!