fredag, september 25, 2009

Nytt utseende på bloggen...

Hej!

Hoppas ni har det bra! :o)

Själv har jag studiedag - en väldigt väl behövd sådan! ;o) Unnade mig själv lite extra sovmorgon också - tyckte jag behövde det! *ler* ;o)

Som ni kanske ser har det blivit ett annat utseende på bloggen här ikväll. Får väl se om jag trivs med det... är ju inte så mycket för förändringar! ;o)

Anledningen till detta, är att mina två stämpelbloggar ska se på ett ungefär likadana ut. Känns lite bättre när bloggarna har en "röd tråd" på något vis.

Vad tycker ni???

Vad är/var bäst - före eller efter!?

Kortet jag pratade om i förra inlägget kommer visas här på bloggen imorgon.

Ha det bra!

Kramar från Hanna


4 kommentarer:

LenA sa...

Hej Hanna!
Tycker att bloggen ser jättefin ut, nästan en känsla av att det är en del av något av dina kort!
Härliga färger!
Tummen upp från mig!
Kram
Ha en skön helg!

Leila sa...

Svårt att säga vilken som är finast. Men ... jag tycker nog den här.
Ha det gott
Kram
Leila

Carina sa...

Hej,Hanna!
Tycker att denna bakgrund är jättesöt och passar dig förträffligt bra!
Skriver än en gång att Magnolia skall skatta sig lycklig som får ha dig som DT-medlem.
Du är nägot utöver det vanliga!

Kram!

Heather sa...

Hi Hanna, I love it - it is fabulous and I think it suits you and your style perfectly.
I've just seen another sneak peek - you really love teasing us with your sneak peeks don't you ??
Have a wonderful weekend my friend.
hugs Heather xx