onsdag, oktober 14, 2009

Blog Candy´s du inte vill missa!

Ta bara en titt in till dessa två tjejer och se vad de lottar ut på sina bloggar! :o)


Jag lovar, det här vill du inte missa...!






Om du gillar Magnolias söta stämplar lika mycket som jag - skynda in till Inge's härliga blogg och var med och tävla om dessa fina stämplar ur Magnolias "a little yummy for your tummy".






Även Nixe-Moni har en fantastisk candy att lotta ut på sin blogg - skynda in till hennes underbarablogg och var med du också!
Det blev ett snabbt inlägg innan skolan idag. Börjar senare, så har lite tid till annat också.
Snart kommer mitt andra kort för Magnolia läggas upp här på bloggen också... blir lite mer orange och svart denna gången och ännu en superläcker Magnolia stämpel som motiv! ;o)
Tycker så bra om dessa stämplar (märks det!? ;o))
Ha en riktigt trevlig onsdag, och skynda in till Inge och Moni och ta en lott till deras Blog Candy´s! :o)
Vill också passa på att tacka lite extra för alla söta kommentarer om mitt första DT kort!
Blir så glad när jag läser dom!
Kramar från Hanna

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas att allt är bra med dig annars?? Med skolan och allt...

Hoppas vi ses på mässan, den är ju snart... Kram

Daniele sa...

Your work is truly inspirational good luck with your Dt for Simon Says Regards Daniele