söndag, november 01, 2009

Skissvecka på Hannas Hobbyblogg

Hej!

Hoppas ni har det bra!

Nu är mitt höstlov slut, och skolan drar igång igen.
Under höstlovet har jag gjort projekt till Magnolia INK Magazine 2, som kommer ut i Februari.
Dessa kort kan jag tyvärr inte lägga ut på bloggen, så det kommer vara lite glest mellan mina blogginlägg den närmaste tiden.

På torsdag, har vi prov i No&So, och jag vill (läs: måste! ;o)) lägga ner så mycket tid som möjligt på skolan den här veckan, eftersom det bli många läxor även utöver provet...
Vill inte att bloggandet ska påverka skolan, så det får bli lite som det blir...

MEN:
Bloggen kommer inte vara tom på inlägg helt och hållet. :o)
Den här veckan kommer vara "Skiss vecka" på min blogg.
Det kommer det läggas ut nya skisser här, så ofta som möjligt, tanken är en ny skiss varje dag, som jag hoppas ska kunna inspirera någon.

Ni får jättegärna använda skisserna.
Skulle vara väldigt glad om ni länkar till min blogg från ert blogginlägg med kortet i, men det är inget krav.

Om du använder mina skisser,
lämna mig en liten kommentar, så att jag kan hämta bilden på ditt alster och lägga i min sidebar tillsammans med en länk till din blogg.

Tjuvstartar lite, med morgondagens skiss redan ikväll, då jag inte kommer få någon tid att blogga imorgon.

Blogg veckan startar med denna skiss:


Hoppas ni får en riktigt trevlig måndag, och en fortsatt trevlig kväll! :o)

Kram,

Hanna

3 kommentarer:

Heather sa...

Thank you Hanna for another wonderful sketch. I've only managed two out of your previous four so far but I shall certainly be using this one - it's fabulous and your sketches and work truly inspire me.
hugs, your friend Heather xx

Julie sa...

Fabulous, fabulous card - your colouring is amazing and I love all the detail and different textures on your card - so inspiring!! Great sketch and will try and use one of them this week. Juliex

Anonym sa...

Hej på dig! Vilka fina skisser du gör, gillar dem allihop!
Tack för att du vill vara med i min julkortsutmaning nu i november!
Det första inspirationskortet jag lagt in i utmaningsinlägget är gjort utifrån en av dessa fina skisser och den skissen gillar jag extra mycket.

Tack för din inspiration till att göra mig till en bättre scrappare! Du är fenomenal tjejen, vet du det?!!

Ha det gott!

Kramisar Susanne